[Csaladtortenet 2] születéshely / kesöbbi lakcim / alltalanos kérdés

Zsuzsanna Larsson Gilice zsuzsannagilice at gmail.com
2020. Ápr. 20., H, 09:25:36 CEST

*Kedves Tagak!*

Probálom magyarul, nem tudom lesz férre ertés:

*Kérdés:*
Ha valaki egy hely szuletett (kis falu vagy település, vagy valamelyiek
város) és aztan onnan el hurszokszik (move) és az új helyen esküdik a
személy akkor álltalánba beirják hogy eredeti honnan való a személy/hol
született?

Kérdezem mert kevés beirásnál találom másik helység mint Maria
Theresianopel/Szabadka. Azokat nézem (Szabadka terület, Romai Katolikus).
De oda tán emberek beköltöztek 1687 útan ahogy olvastam a Wikipedia.

*I mean for instance if somebody was born 1775 in Baja/Hungary and then
moved to Szabadka (Hungary in those days) in 1793 and settled down and got
married in 1796; what's the normal thing to write in the marriage entry?
Place of origin or the actual residence?*

Köszönöm szépen elöre a tanács!
Zsuzsanna

*Kindest regards*
*ZSUZSANNA LARSSON GILICE*