[Csaladtortenet 2] születéshely / kesöbbi lakcim / alltalanos kérdés

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2020. Ápr. 20., H, 09:37:12 CEST

Kedves Zsuzsanna,
Sajnos a válasz az, hogy "attól függ..."
Általában bejegyezték, de néha nem, különösen ha már régebben települtek
oda.
Azt nem tudom, hogy konkrétan Szabadkán mi volt a helyzet.
Üdv,
Anna

Dear Susanna,
Unfortunately, the answer is: "It depends..."
Normally they did, but sometimes, they did not, especially if they had
settled down long before.
I do not know the specific case in Szabadka :(
Best,
Anna

2020. ápr. 20., H, 9:26):