[Csaladtortenet 2] kiolvasás segitség_1801_13 FEB_Köszöghy_rom.kat_Szabadka

Zsuzsanna Larsson Gilice zsuzsannagilice at gmail.com
2020. Ápr. 20., H, 20:57:17 CEST

*Kedves Tagak!*

Ezt kerestem egy ideig és most megvan a születés:

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CSXZ-73HR-Q?i=389&cat=2748210

Amit tudok olvasni születés:
Berias szam 205
*Köszöghy **Elisabet *(h) a ?
A pap nem látom a nev.
Apja: Köszöghy Mathias (index akkor irták Köszegi)
Anyuka: Dozsa Anna (másik adatokon irja Dósay)
kelleb ?
Good parents: Baszok ? Elisabeth + Löri... ?? Stephani ?

A szülök nem találtam még eskuvö, de a Köszöghy Elisabeth az esküvö 1819
megvan + az egyik testvérnek (Köszöghy Jozsef esküvö 1813) ahol ugyan
azok a szülök.

*Köszöghy *= az hogy mondjam "név változás vagy ki-talált név" ??
*Dozsa ? Dósay *= jelent valamit ?

Köszönöm nagyon elöre a segitség !
Kedves udvözlet Zsuzsanna

*Kindest regards*