[Csaladtortenet 2] kiolvasás segitség_1801_13 FEB_Köszöghy_rom.kat_Szabadka

Zsuzsanna Larsson Gilice zsuzsannagilice at gmail.com
2020. Ápr. 21., K, 08:07:07 CEST

Kedves Julia!
Kedves Lista!

Köszönöm kiolvasás!
Akkor más semmi "fontos" nem ir eppen, peldaul lakhely? Csak olyan dolgok
amik kereszteléshöz szól?

A nevekröl pedig olvasom ebben: Csaladnevek
Csaladnevek_enci...PDF
av H MIHÁLY.

Szabad kérdezni a *Köszöghy* családnév (Köszegi és többi fajta irás); eddig
azt látom mint "legreggiebb" év 1801 beiras Köszöghy akiket én keresem.
1795 van egy születés Köszögi (de az másik embernek a gyermeke).

Most esetleg valakinek van gondolat erröl:

Köszöghy / Köszögi = ez lehet hogy egy család/ember csinált "név változás"
1801 elött?

My question is if it might be possible that the family took the name
Köszöghy for instance before 1801 or earlier? Let's say they were of
bunjevac, or such, origin or they didn't have any családnév before(which I
think is not the case) and simply started using Köszöghy? I ve been asking
about surnames before and I understood all info I got from the email-group
and the Csaladnevek enciklopediajaregi explains fairly easy for me to
understand. My impression is that I find the Köszöghy name let´s say after
1780-ish in Szabadka...

ùgy értem az emberek nem költöztek messze abben az idöben 1800 elött, de
aztán inkább valaki irta a listán hogy 20-500 km elkötözések voltak... es
akkor Szabadka nagy templom mintha nem irja az anyukönyv hogy honnan valósi
valaki ha már lakott ott több évig. Olvastam wikipedia 1687 után sokan
költöztek Szabadkára és bisztos nem csak pont a környékböl...

Elnézes a nyelv keverék. Most egész listanak válaszolok, ha esetleg valaki
van még ötlet a névröl Köszöghy.
Köszönöm és szép napot kivánom!
Zsuzsanna L G