[Csaladtortenet 2] Kérdés Szabadka_Bács-Bodrog_regi adatok_települések?

Zsuzsanna Larsson Gilice zsuzsannagilice at gmail.com
2020. Ápr. 23., Cs, 08:51:57 CEST

*Kedves Tagak!*

Sajnos megint kérdes tölem...
Ezek vannak a Kalocsa E-leveltar Szabadka (mai Szerbia) Szt Teréz romai
katolikus templom. (oda tettem lent az email).

Példaul keresek egy eskuvö ami törtent 1790 elött. Nincs ennél a templomnál
(majd át nezem persze még).

Ahogy értem jó keresni közelgö településéknél. Problema az hogy ez a
Szabadka Szt Teréz regió elég nagy és nem tudom meyik települések léteznek.
Mondjuk Kunbaja ott láttam egy Gilicze beiras ami rokon 1831 *de a
szabadkai adatok öregebbek. *Lehet érteni mit akarom irni? Csantavér is egy
település ami létezik de megint problema az az adatok nem olyan régi mint a
Szt Terez.

Esküvö ami történt 1790 elött, azt is keresek (Gilicze Andreas+Juditha
Margo (esetleg Nagy)
Születés/esküvö ami 1766 elött (Ujhelyi Agoston)
meg mások is...

My question is:
The Szt Terézia Rom.Cath church has these documents as below. As I
understand a lot of the nearby settlements have registers from only later
years than the Szt Terézia. I think "my Gilicze" ancestors lived for a
period in Kelebia (what ever place that is; Also/Felsö/Kelebia puszta...)
this person Gilicze Andréas ( possible ancestor) and his marriage is not
possible to find in Szt Terézia, but he should have married approx
1770-1790. That means either he is NOT registered at all or he might have
moved to Kelebia from elsewhere, but that must be from elsewhere than the
nearby settlements (because mainly those do not have any registers from
that period, I think Csantaver starts at 1781/82 but the other settlements
have registers from later.

Any ideas? Valakinek van esetleg ötlet? Vagy egéssen férre ertem a dolgokat?

SZABADKA SZENT TERÉZ (Kalocsa É-levéltár)
Subotica SRB Maria Theresipolis,
Maria Theresianopel
1773-1943 E
1718-1900 IE