[Csaladtortenet 2] Kérdés Szabadka_Bács-Bodrog_regi adatok_települések?

Zsuzsa Papes papeszsuzsa at gmail.com
2020. Ápr. 23., Cs, 12:21:56 CEST

Kedves Zsuzsa!

Csanád megyében Makón kutattam.Ott elég sok Gilicze élt,illetve szerintem
most is élnek ezen
a néven.
Szabadka és Makó nem nagy távolság.Nem minden film van indexelve.

https://www.familysearch.org/search/catalog/241056?availability=Family%20History%20Library

https://www.familysearch.org/search/record/results?q.fatherSurname=gilicze&q.filmNumber=4659954&count=20&offset=0&m.defaultFacets=on&m.queryRequireDefault=on&m.facetNestCollectionInCategory=on&q.filmNumber.exact=on

https://www.familysearch.org/search/record/results?q.fatherSurname=Gilicze&q.filmNumber=4583148&count=20&offset=0&m.defaultFacets=on&m.queryRequireDefault=on&m.facetNestCollectionInCategory=on&q.filmNumber.exact=on

Üdv:
Papes Zsuzsa

Krisztián Skoumal <skoumi.gen at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. ápr. 23.,
Cs, 10:25):