[Csaladtortenet 2] kérdés_létezik hogy három személy rokon?_1787 Gilicze_Szabadka

Katalin Littomericzkyné littkati at gmail.com
2020. Ápr. 29., Sze, 15:42:55 CEST

Teljesen igazad van Pista. Ha valakit idegesít egy levél, kitörli.
Szerintem nagyon becsülendő, hogy Zsuzsanna, aki Svédországban született és
él, igyekszik megismerni magyar gyökereit, az itteni szokásokat, a
történelmünket.
Nekünk itt élőknek is nagyon sokszor nehézséget okoz a családfakutatás, hát
még neki.

Üdv: Kati