[Csaladtortenet 2] kérdés_létezik hogy három személy rokon?_1787 Gilicze_Szabadka

Dr. Zana János jzana9941 at gmail.com
2020. Ápr. 29., Sze, 15:58:29 CEST

Ha Zsuzsanna igyekszik magyarul írni, érdemes volna segíteni őt a
fogalmazásban.

Ha ugyanis a leveleire nem reflektálunk, akkor a rossz kifejezéseket
tanulja meg abban a hiszemben, hogy jól írta, amit írt. Magamra
gondolok; ha angolul, vagy németül írok, és nem javítanak ki, elhiszem,
hogy jól fejeztem ki magamat. Üdvözlettel  János

--
Kutatott családnevek: Zana, Mauthner, Bractl, Békési, Unghváry, Ungvári, Márki-Zay, Kása