[Csaladtortenet 2] kérdés_létezik hogy három személy rokon?_1787 Gilicze_Szabadka

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2020. Ápr. 29., Sze, 20:21:09 CEST

Kedves Mind!
Temesvári Jenőnek szerintem egyáltalán nincs igaza. Teljesen természetes,
hogy egy levelezőlistán vannak olyan levélfolyamok, amik nem érdeklik egyik
vagy másik tagot - ezt simán ki lehet törölni.
Ettől függetlenül: Zsuzsanna is nagyon segítőkész, ha módja van rá. Amikor
én tettem fel a listán egy kérdést, Zsuzsanna magánban válaszolt, hogy
előfizető a Kalocsai digitális levéltárban, és kedvesen felajánlotta, hogy
szívesen megnézi nekem, amit kérdeztem. Ezek után sok-sok órát töltve
végigböngészte a keresett település anyakönyveit és a rengeteg találatot
küldött el, azon felül, amit kérdeztem (amit ezúton is köszönök).

Dear Zsuzsanna,
As I told the list in Hungaraian:
I think Mr. Jenő Temesvári is not right at all. It is very natural that
there are streams of letters that are not interesting for one or more
members of a list - these letters can be deleted easily.
Regardless of this, you are very helpful, when you are able to help. When I
asked a question in this list, you answered to me in private that you have
a subscription to Kalocsa digital, and kindly offered to check it for me.
Afterwards, you spent many-many hours browsing the records of the given
settlement and sent me many-many hits, in addition to what I had asked (I
thank you again here).

Üdv,
Anna

2020. ápr. 29., Sze, 16:17):