[Csaladtortenet 2] kérdés_létezik hogy három személy rokon?_1787 Gilicze_Szabadka

Erika Gyevnár genealogy.erika at gmail.com
2020. Ápr. 30., Cs, 09:11:34 CEST

Kedves Mindenki!

Küldök egy linket, amely tartalmaz egy idézetet. Egy bizonyos Temesvári
Jenő idézetét.

*"Amatőr vagyok e téren, az is maradok. Nem kérkedek, nem oktatok ki
senkit, csendben tanulok abból, amiből érdemes, és lepereg rólam ami
álságos, önmutogató."*  *Temesvári Jenő*

Az az érzésem, eme fennkölt  géniuszi nagyság és bölcsesség, mára már
odaveszett, érvényét veszítette. Nagyot változott a világ.

https://macse.hu/society/kutatas.php

Jómagam nem változtam, maradok segítőkész. Még akkor is, ha feledékenyek az
emberek.

Segítsük egymást továbbra is! További hasznos és eredményes kutatást
mindenkinek!
üdvözlettel, Gyevnár Erika

Anna Gősiné Greguss <ggacs4 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. ápr. 29.,
Sze, 20:21):