[Csaladtortenet 2] Bővebb házassági adatok

Lajos Balogh lajos.77.balogh at gmail.com
2020. Ápr. 30., Cs, 15:53:48 CEST

Kedves Judit!
Köszönöm a tanácsait, reagálnék rá :)

1. Elképzelhető, hogy Sándor illegitim, de általában ilyenkor az apát a
megjegyzésben írták. Vagyis én ilyennel találkoztam.
2. Biztosra vehető, hogy ugyanaz a két személy mindkét esetben.
S(z)ametz Mátyás  szabó és Grosznek Borbála. Egyik se túl gyakori. Kovács
István és Kis Julianna esetében nem tartanám kizártnak.
3. Mátyás özvegyen házasodott, első feleségét 1840.09.20-án vette el. Hartl
Katalin, aki 1841.08.11-n meg is halt.
4. Vélhetően a pár korábban is megházasodott, valószínűleg nem Budapesten,
hanem a menyasszony lakhelyén. Igaz Nagybecskereken nincsennek
bejegyezve. Dupla házassággal már én is találkoztam... Igaz ott pár nap
eltéréssel.

Üdv,
Lajos

Gelei Judit <gelei.judit at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. ápr. 30., Cs,