[Csaladtortenet 2] Fwd: Re: Fwd: segítségkérés - elakadóban halálozás keresésével

Zám László laszlo.zam at freemail.hu
2020. Aug. 1., Szo, 13:30:15 CEST

  Kedves Balázs!
   Igen, azt a mondatodat értettem félre, hogy: "Beszéltem a mányi lelkésszel.....". Értem már, viszont a bejegyzés lenne a lényeg. Sok oka lehetett, hogy nem került haza, ahogy írod is.Történhetett  ajánlásra akár lehettek ilyen melegek , vagy térdig érő hó, esetleg sár, víz az utak minőségére nézve stb.., de akár egy megkésett üzenet, hogy x napon belül, ha nem viszik a temetőnk y részébe temetjük. Akkoriban az is kérdés lehetett, h. betömünk 1-2 éhes szájat, vagy fuvarra költünk.Hiszen az a bizonyos nagy válság is sok családot "telibe" érintett.
                                                                                                                            Z.L.