[Csaladtortenet 2] Segítség

Szigetiné Ili zekany at gmail.com
2020. Aug. 2., V, 12:24:03 CEST

 Kedves Gábor!
Lehet, hogy ezt nézted? Ha nem, ebben is van Halvax nevű. Igaz nem W-vel,
és 1925-ös születésű.
Üdv: Ili

AZ ERDÉSZETIFELSŐOKTATÁS200 ÉVE

 Emlékkönyv Selmecbánya 1808 – Sopron 2008.

http://www.emk.nyme.hu/fileadmin/dokumentumok/emk/dekani_hivatal/Kiadvanyok/ErdeszetiAlmanach/ErdeszetiAlmanach-3.pdf

Rengeteg névvel. Névmutató a 671. oldaltól