[Csaladtortenet 2] KÓTAJ Gorogkatholikus akv-ek

Zsuzsa Papes papeszsuzsa at gmail.com
2020. Aug. 6., Cs, 14:58:51 CEST

Kedves Judith!

Amivel én találkoztam,ott mindkét felekezet anyakönyvébe bejegyezték.Nem
tudom ez mennyire általános.
Az 1873 -as helységnévtár szerint Pazonyban anyakönyvezték a
görögkatolikusokat.

https://www.familysearch.org/search/catalog/results?count=20&placeId=76518&query=%2Bplace%3A%22Hungary%2C%20Szabolcs%2C%20Pazony%22&subjectsOpen=457135-50

Itt ha lefelé görgetsz ,a vége felé több helységnévtár is van,lehet hogy
máskor is szükséged lesz rá. :)

http://konyvtar.ksh.hu/index.php?s=kb_statisztika

Üdv!
Zsuzsa