[Csaladtortenet 2] KÓTAJ Gorogkatholikus akv-ek

Zsuzsa Papes papeszsuzsa at gmail.com
2020. Aug. 6., Cs, 16:08:51 CEST

Kedves Judit!
Most nézem a születési linket  amit küldtél.

1897-es,ahol az anya Rubovszki  Magdolna ,17 éves.A házasság nem lehetett
1870 körül.
A születési helye pedig Oros. A házasság általában a menyasszony
lakhelyén történt.Az állami
anyakönyvezés helyben történt,de sajnos az nincs fenn az Fs-en.
A kótaji állami fenn van,azt megnéztem,de nem találtam benne.

Üdv!
Zsuzsa

Zsuzsa Papes <papeszsuzsa at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. aug. 6., Cs,
14:58):