[Csaladtortenet 2] KÓTAJ Gorogkatholikus akv-ek

Zsuzsa Papes papeszsuzsa at gmail.com
2020. Aug. 6., Cs, 17:26:19 CEST

Kerestem még egy gyermeket ennek a párnak,így biztosan látszik,hogy nem
elírás volt a 17 éves kor.
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:9Q97-Y333-PLZ?i=672&cc=1452460&cat=1041683

Nem tudom ezek meg vannak-e?

Rubó(v)czki Magdolna születésije  Oros 1879 december törvénytelen
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939J-BBB2-Z?i=301&cat=30668

Dobránszky Miklós születésije   Kótaj  1872 augusztus
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-C33W-MS7B-5?i=216&cat=415390

Üdv:
Zsuzsa

Zsuzsa Papes <papeszsuzsa at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. aug. 6., Cs,