[Csaladtortenet 2] MACSE oldal

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2020. Aug. 11., K, 14:06:22 CEST

Kedves Irénke!
Egyáltalán nem ugyanaz a kettő.
A MACSE adatbázishoz csak a MACSE-tagok (rendes és pártoló) jogosultak
hozzáférni (és azok, akik megfelelő mennyiségű anyakönyvet indexelnek a
MACSE számára). A MACSE-ben tagsági díjat kell fizetni (kivéve az
indexelőknek).
Erre a levilistára pedig bárki ingyenesen regisztrálhat.
Természetesen nagy az átfedés Családtörténeti levlista és a MACSE tagsága
között.
Üdv,
Anna

Puskás Lászlóné <ikepuskas at digitalvac.hu> ezt írta (időpont: 2020. aug.