[Csaladtortenet 2] Fordítási segítség.

Bence Márkus vidarr14 at gmail.com
2020. Aug. 11., K, 15:02:18 CEST

Tisztelt tagok!

Remélem jó helyre írok a kérésemmel kapcsolatban.
Elakadtam az egyik felmenőmnél, és arra lennék kiváncsi, hogy innen hogyan
tovább?
Egyenesági felmenőm Márkus György született 1786. Április 8-án Döbröközön.
Itt is házasodott 1806. Január 21-én Vida Júliannával.
A kérdésem az lenne, hogy az ő szülei hol házasodhattak vagy hol
születhettek mert Döbröközön nem találtam őket Márkus József és Bakonyi
Ilona/Helena (Dekonyinak is írják)
Esetleg a gyermekük házassági anyakönyvezéséből kiderül valami?

Köszönettel Márkus Bence