[Csaladtortenet 2] Kiolvasási segítség anyakönyvből

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2020. Aug. 11., K, 18:20:26 CEST

A felülirat valóban bezavar, de egészen másképp van írva pl. a Veszprém
V-je, vagy alulról az 5. sorban a Vörös V-je, mint itt az "orga" előtti
betű. A fejemet nem tenném rá, hogy Gorga, de szerintem elég biztos, hogy
nem Varga.
Üdv,
Anna

József Németh <jozsefnemeth424 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. aug.