[Csaladtortenet 2] Kurucz-Pandits kérdés Fejér megyéből

Anikó mamu40 at gmail.com
2020. Aug. 18., K, 08:47:44 CEST

Kedves Dani!
Nem biztos,hogy segítség,de nekem is vannak Kurucz őseim,de ők Győrben
éltek az 1700-as évektől.Győrzámoly,,Győrújfalu és a csavar benne,hogy
kiderült az eredeti nevük Bugovics vagy Bukovics,mikor,hogy. Az első
felbukkanásuk kb 1698 ,Abda. Az én utolsó ősöm, Kurucz Erzsébet
1823,Győrújfalu. Nagyon sok Kuruczot találni az országban,sok felé. A
Radixon is van fórum róluk,ha jól emlékszem.
Sok sikert a kutatáshoz!
Üdvözlettel: Punykóné Anikó

Kurucz Dániel <dani7734 at freemail.hu> ezt írta (időpont: 2020. aug. 3., H,
20:00):