[Csaladtortenet 2] Kurucz-Pandits kérdés Fejér megyéből

Kurucz Dániel dani7734 at freemail.hu
2020. Aug. 18., K, 21:06:47 CEST

Kedves Ildikó!Szép családi történet! Nehéz kutatni ezeket a családokat, de igyekszem nem feladni! Adony nekem is egy kérdéses rész, ugyanis egyik felmenőm (Kuruczné Kapócs Terézia) apja több mint valószinű, hogy oda valósi. Mert, Terézia születési adataihoz be van jegyezbe, hogy apja Kapócs István, aki csősz volt. Találtam egy Kapócs Istvánt Adonyban, aki Vimmer Katalin férje volt, de az asszony elhunyt, így lehetséges, hogy Terézia a második házasságából (itt a mennyasszony neve: Korozmán Terézia) született. Hogy igaz-e, nem tudom.Köszönöm leveled, jelentkezem, ha megtudtam valamit.Üdv, Dani