[Csaladtortenet 2] kép az anyakönyvben

Judit Babcsányi babcsanyi.judit at gmail.com
2020. Dec. 8., K, 12:51:13 CET

Kedves József!

Fordításom és szörnyülködésem természetesen nem jelenti azt, hogy egy
pillanatig is elhinném, hogy ez az ebben megvádolt zsidók műve volt!
Annak szól szörnyülködésem, hogy valaki ezt tette. Azonnal  elolvastam a
lexikon szócikkét. Nem is tudom, ki az, aki ma még elhiszi az ilyen vádakat.

Üdvözlettel:

Babcsányi Judit

Mentes
a vírusoktól. www.avast.com