[Csaladtortenet 2] kivándorlás, házasság

Hudecz András biribando at gmail.com
2020. Dec. 11., P, 12:17:04 CET

Kedves Kutatótársak!

Lassan másfél éve keresem dédapám amerikai kivándorlásának nyomát. Mivel
láttam már sok csodát ezen a listán, gondoltam bedobom, hátha. (Egyszer már
bedobtam, de akkor még azt hittem, hogy a 20-as években vándorolt ki, azóta
kiderült, hogy nem akkor, hanem a századelőn.)

Szóval róla van szó:
https://www.familysearch.org/tree/person/details/GS8L-KM5 .

A hozzá csatolt 1909-es kivándorlás valószínűleg nem igaz, mert nem
Juhásziban született/élt, hanem Budapesten, de ez volt a legközelebbi
találat, ezért hozzákötöttem - ideiglenesen).
Az tudjuk (sejtjük) még, hogy Amerikában megnősült és lett két gyereke,
majd visszatért Magyarországra. Az is biztos, hogy 1913-ban (már újra)
Budapesten volt. A név kiejtése akkoriban valószínűleg "Hugyecz" volt, ezt
gondolom bárhogy félrehallhatták az ügyintézők. De azért van, hogy sikerült
leírni a "Hudecz"-et, csak egyik találat sem a dédapám.

Az FS-n már rengeteg record-ot átnyálaztam (ami indexelve van), de egyik
találtat sem volt konzisztens az ismert adatokkal.

Ha bárkinek van bármilyen további tippje, örömmel venném a segítséget.

üdv
András