[Csaladtortenet 2] Fwd: Re: Karácsonyi jócselekedet

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2020. Dec. 14., H, 17:38:08 CET

Az eddig felszínre bukkant adatok alapján minden bizonnyal nem ő.
Valahol homokszem van a gépezetben.
Gondolom valahol ezért is bukkant fel újra 10 év után a kérdés megint.
DNS-teszt és feltöltése a különféle DNS-genealógia csoportokba segíthetne
(itt még akár az is kiderülhetne, hogy ő van eltemetve, de más élt a
nevén... :) )

Üdv
Krisztián

Erik Dirbák <dirbakerik at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. dec. 14., H,