[Csaladtortenet 2] Segítség kiolvasáshoz

Vértesi Tamás vertesit at mail.kabelnet.hu
2020. Dec. 13., V, 14:40:27 CET

János,

ha esetleg ezzel nem tudtál volna tovább lépni, akkor az alábbi
észrevételeim lennének.

Lényegtelen, de a dátum április 27. Ha megnézed a többi bejegyzést
látható, hogy az április "l" betűjét olvastad 6-nak.

Na de a lényeg.

A találat nem biztos, hogy téves.

Az elhunyt " ... Advocat .. Ober-Fiscal" - ügyvéd és főjegyző.

Ez Raics Sámuel 1838-as gyászjelentése. Gyászolók közt leánya Louiza,
ezelőtt özv. Moisovits Jánosné, most Fromhold Károly ........

Tamás