[Csaladtortenet 2] Segítség kiolvasáshoz

Zana János jzana9941 at gmail.com
2020. Dec. 13., V, 15:15:13 CET

Most megpróbáltam újra letölteni, ám az FS üres lapot ad vissza.
Engem megzavart az, hogy Raics Sámuel lányának első férje hét évvel
korábban meghalt (Mojsisovics János -1831), és Lujza már másodszor volt
férjnél (Frommhold Károly).
Az is furcsa, hogy Fromhold Károly tíz évvel volt fiatalabb a feleségénél.
Megköszönöm, ha át tudod küldeni a képet, nálam nincs meg. Eszembe nem
jutott, hogy a familysearch képeit is menteni kell.
Végtelenül köszönöm a segítségedet.  Üdvözlettel János

2020.12.13. 14:40 keltezéssel, Vértesi Tamás írta:
> ha esetleg ezzel nem tudtál volna tovább lépni, akkor az alábbi
> észrevételeim lennének.
> A találat nem biztos, hogy téves.
> Az elhunyt " ... Advocat .. Ober-Fiscal" - ügyvéd és főjegyző.
>
> Ez Raics Sámuel 1838-as gyászjelentése. Gyászolók közt leánya Louiza,
> ezelőtt özv. Moisovits Jánosné, most Fromhold Károly ........
Családfakutatási postafiók. Keresett nevek: Zana, Ungvári, Mauthner,
Békési, Brachtl, Mojsisovics, Mogyoróssy, Kása