[Csaladtortenet 2] Probstner család

Kurucz Dániel dani7734 at freemail.hu
2020. Dec. 21., H, 18:50:27 CET

Kedves Kutatók! Előző emailemben jelenleg is élő rokonom felkutatásában kértem segítséget. Még nem sikerült megtalálnom az illetőt, de már rendelkezek elegendő (de nem túl sok) információval ahhoz, hogy legalább az egyik ágon el tudjak indulni a dédnagymamám részéről. Ezt január végén, a vizsgaidőszakom után fogom megtenni.Most egy másik ág, a Probstner rész miatt kérnék segítséget, útba igazítást. A családról rengeteg minden fent van FS-ön, az interneten, tehát forrás hiányában nem szenvedek. Azonban az én felmenőimet nem tudom egyik forráshoz sem hozzárendelni, mert nincs elegendő információm. Ahol megakadtam: Probstner József és felesége, Tilkovszky Katalin. József ács volt, a mai Szlovákia területén született, onnan származik a család. Katalinnak csak a halottija van meg, Bp. IX. ker., 1906.06.03., 67 évesen. Ő Késmárkon született, T. Samu és Brozman Éva lányaként. Két testvére (biztosan) volt: Pál és Mária.Józsefről még ennyit sem tudok: 1901 április 22-én, fia esküvőjén még élt, de 1906. júniusában már nem.Róla szeretnék (első sorban) többet megtudni. 6 gyermekük született: János, Zsuzsanna, József, Károly, Anna és Mária. Róluk tudok mindent, János az ükapám.Ha bárkinek van ötlete, segítsége, szívesen fogadom!Üdvözlettel: Dani