[Csaladtortenet 2] Mór református anyakönyvek indexe

Diána Lujza Tóth toth.d.lujza at gmail.com
2020. Dec. 23., Sze, 09:31:00 CET

Kedves olyan kutatók, akiknek a móri református anyakönyvekre van szüksége!

Jó hírem van! :-) Ezek az anyakönyvek sajnos nincsenek fent sehol az
interneten, csak a móri lelkészi hivatalban. Ám én elkezdtem indexelni
őket, és kaptam engedélyt a link megosztására. 1787-től van egyébként az
anyakönyv.

Még az elején vagyok (egyelőre kb. 40 év születésit indexeltem, időben
visszafelé haladva), de szinte naponta teszek hozzá új adagot, úgyhogy
érdemes lesz gyakran visszanézni.
Beírok minden létező adatot, ami az anyakönyvbe be lett írva, hisz az
eredeti képek nincsenek fent a neten.
Külön füleken van a születés, házasság, illetve halotti.
Ami be van színezve, ott még nem tudtam biztosan kiolvasni az adatot.

Itt találjátok az eddig feldolgozott anyakönyvi oldalakat, ez fog bővülni.
Sok sikert a kutatáshoz!

https://docs.google.com/spreadsheets/d/14I9vPe-aconNJLzaLWMZapSoZMhiK8WM5JBIsZE39HA/edit?usp=sharing

üdvözlettel,
Lujza