[Csaladtortenet 2] Településnevek a FS-ön és ami mögötte van

Jóna Sándor jona at jonafamily.eu
2020. Dec. 23., Sze, 14:09:14 CET

Kedves kutatók!

Tudom nem mindenkinek új - nekem sem, csak megint belefutottam -,
gondoltam megosztom a tippet a kevésbé tapasztaltak számára.
Települések anyakönyvének keresésekor az FS katalógusába írjátok be több változatban is a nevüket:
pl. Kecel és Keczel vagy
pl. Apátfalva (Csanád vm.) keresésekor "Csanád, Apátfalva" és "Csanád, Csanádapátpalva".
A találatok kiegészítik egymást, így megtalálhattok hiányzó filmeket a névváltozatok alatt.

Áldott Békés Karácsonyi Ünnepeket,
eredményes kutatást a jövőben is!

Jóna Sanyi