[Csaladtortenet 2] MyHeritage - 14 napos próbaidőszak - tapasztalat

Zsuzsa Papes papeszsuzsa at gmail.com
2020. Dec. 23., Sze, 18:01:46 CET

Nem értem! Amikor az ingyenes 14 napot igénybe vesszük,oda van irva,hogy a
lejárta után vonják a dijakat.Ezért ez nem lehet meglepetés. Az ingyenes
kutatás utolsó napjan le kell mondani! Ennyi! Sőt megkérdezik miert mondom
le.Azt válaszoltam mert dráganak találom.Kaptam még 14 napot ingyen

Roland Ákos Jakab via csaladtortenet <csaladtortenet at levlista.theka.hu> ezt