[Csaladtortenet 2] MNL online állami anyakönyvek

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2020. Dec. 26., Szo, 13:48:08 CET

Kedves Ákos,

érdeklődj a honatyáknál meg Péterfalvi adatbiztosnál...
Egyébiránt az anyakönyvvezetők digitalizálják az eredeti anyakönyveket,
csak nem szisztematikusan és nem úgy, ahogy mi szeretnénk.
Minden régi, 2014. július 1 előtti bejegyzést, amiről kivonatot kérnek, fel
kell rögzíteniük az elektronikus anyakönyvi rendszerbe. Tehát
digitalizálódik (mellesleg a névindexben jelzik is, mi az, ami rögzítésre
került már, viszont fotó nem kerül mellé). Csak ez számunkra nem
hozzáférhető... A kivonat pedig csak egy részét tartalmazza a bejegyzésben
foglaltaknak...

Üdv
Krisztián

2020. december 26., szombat dátummal Roland Ákos Jakab <

--
Sent from mobile phone