[Csaladtortenet 2] településnév kiolvasási segítségkérés

Gyorgy Weber wegyor at gmail.com
2020. Dec. 27., V, 18:55:31 CET

Kedves Kutatótársak!

Szép karácsonyi ajándék, hogy a nemrég még (egyeseket kiakasztóan) sok
kérdezése miatt megismert kutatótársunk immár  (elsőként!!) próbálkozott
megfejtést küldeni:    Larsson Gilice Zsuzsanna!!!
Nagy dolog ez, nem? Mégis érdemes élni!

Köszönöm Zsuzsa!

(bár itt csak a szándék megható, megfejtéseket várok még!)

üdv:

gy.

Zsuzsanna Larsson Gilice <zsuzsannag at icloud.com> ezt írta (időpont: 2020.
dec. 27., V, 18:39):