[Csaladtortenet 2] településnév kiolvasási segítségkérés

Roland Ákos Jakab jakabrolandakos at yahoo.com
2020. Dec. 27., V, 21:22:57 CET

 Kedves Listatársak!
Tudom, hogy vége a karácsonynak, és lassan újra fenhetjük a MACSEtákat, de ez a stílus mégis bántja az ember fülét (szemét, szívét). A személyes ellenérzéseket jobb volna privát levelezésben kifejezni és nem nyilvánosan bántani egymást.Emellett persze tény, hogy vannak zavaró jelenségek.
Engem például (nevek említése nélkül) néha kifejezetten zavar, hogy sokan nem tudnak se kérni, se megköszönni. Például nagyon elharapództak a "Tudna valaki segíteni?", "Keresem az alábbit...", "Meg van valakinek a...?" jellegű bedobott üzenetek (mert ezek nem kérések). De lehet, csak én vagyok túl érzékeny és régi vágású. :-) Amúgy költői elmélkedésnek szántam a felvetést, mindenki úgy kér/kérdez ahogyan jól esik neki. Haragudni nincs okom, én is sok önzetlen segítséget kaptam már itt. :-)
Szebb új évet mindenkinek!
Üdv: Ákos