[Csaladtortenet 2] Bakó,Balás

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2020. Dec. 30., Sze, 07:59:49 CET

Kedves Erik!

Terveink kozott szerepelt egy minden szempontbol (jog, adatvedelem, szerzoi
jog stb.) megfelelo nyilatkozat megalkotasa (is) az idei evben. De ez (is)
mar egy kovetkezo elnoksegre marad minapi lemondasunk utan, mint ahogy az
adatvagyon jogi statuszanak dokumentalasa is, ami szinten regi tagi igeny.
Hogy az uj elnokseg milyen osszetetelu lesz, mennyire erzi majd magaenak
ezeket a fontos temakat, azt elore nem latjuk...

Udv
Krisztian

2020. december 30., szerda dátummal Erik Dirbák <dirbakerik at gmail.com> ezt