[Csaladtortenet 2] Bakó,Balás

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2020. Dec. 30., Sze, 10:43:07 CET

Kedves Erik!
Nna, ezért érdemes szerintem a FSFT-re felvinni az adatokat (a források
megadásával!!!, az élő személyek nyilvánvaló kihagyásával).
Az a legkevésbé valószínű, hogy onnan eltűnjenek az adatok, és ott a
legvalószínűbb, hogy más is megtalálja. Ráadásul nem kell egybefüggően az
egész fát feltenni, lehet rész-ágakat is.

A családban a fiatalabb személyek nagy részét pedig majd csak akkor fogja
érdekelni a családfa, vagy csak akkor lesz rá ideje, ha mi már nem
leszünk....
Üdv,
Anna

Erik Dirbák <dirbakerik at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. dec. 30., Sze,