[Csaladtortenet 2] Bakó,Balás

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2020. Dec. 30., Sze, 12:19:13 CET

Kedves Krisztián!
Értelek, nem vagyunk egyformák :) Természetesen minden adatot le kell
menteni offline a saját gépre.
De inkább ezt a kockázatot vállalom azért, hogy más is hozzáférhessen nagy
valószínűséggel még akkor is, amikor a fizetős cégek a) nem lesznek, b) nem
lesz, aki azt gondozza.

Egyébként azt veszem észre, hogy egyre többen használják jól a FSFT-t...
És minél több jó adat van fenn, a FS is annál több hasznos kutatási
javaslatokat ad.

Üdv,
Anna

Krisztián Skoumal <skoumi.gen at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. dec. 30.,