[Csaladtortenet 2] Bakó,Balás

csaba major kamunev75 at gmail.com
2020. Dec. 30., Sze, 18:55:32 CET

Sziasztok
Igazatok van,csak megerősíteni tudom a hozzászólásotokat.
3 éve kutatom a családomat és a nejem családját. A F.S.-nél készítettem el
az igazi fámat,eleinte angol nyelven volt az oldalam mert azt sem találtam
hol tudom magyarra állítani és ebből is adódtak problémák-ha mindenki tudná
a beállításokat akkor kevesebb probléma lenne.
1 másik eset: "összefésültem" egy rokon családfáját az enyémmel és
kijavítottam a körülbelüli adatait a valósra , majd pár napra kaptam tőle 1
leb...-ós levelet amiben számonkért,h. merészelek beleírni az ő cs.fájába.
Visszaírtam Neki,h. én is örülök az egymásra találásra és talán ezt nem
velem kellene megvitatnia, hanem a programozókkal akiknél van a családfáink.
Mellesleg próbáltam már több helyen felvenni az említett Balás Istvánnal és
Balás Kristóffal (Ők sajna már nincsennek köztünk) ill. azok utódaival de
hiába,nem reagálnak az üzenetekre.(vagy rossz már a címük ill. a
telefonszámuk-zaklatni meg nem szeretném őket)Többek között ezért is léptem
be ebbe a "közösségbe", hátha itt lesz valaki. Kellenének olyan adatok amik
csak valószínűsítik a rokoni ágat ill. kutatások ,de azok nincsennek fenn a
családfákon.
Páran már jeleztek vissza de az említett időkre senki nem tud segíteni
egyenlőre.
Köszönöm a hozzászólásotokat és további sikeres kutatásokat,boldog új évet
kívánok minenkinek.
Major Csaba

Anna Gősiné Greguss <ggacs4 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. dec. 30.,
Sze, 12:19):