[Csaladtortenet 2] anyakönyvi latin, gond

Klára Majoros majoros at t-online.hu
2020. Feb. 2., V, 16:18:34 CET

Kedves Anna, Júlia és Szabolcs!

Nagyon köszönöm.
Az ignatiussal nagyon nem tudtam mit kezdeni, a többit
megerősítettétek.

Az a gondom, hogy nem tudom eldönteni, a véletlen szórakozik-e
velem, vagy tényleg találtam valami fontosat.

A dédapám, Grósz József kb. 1853-ban született, az apja Grosz
Jakob, az anyja Deutsch Róza. Születési helyének Örzsébet van
beírva, amiből volt pár a Dunántúlon, kettő ma is megvan
Baranyában. Viszont Jánosházára nősült. Ölbő, Jánosháza és
Nárai, ahová ez az anyakönyvi bejegyzés való kb. 30 kilométerre
vannak egymástól.

Annak viszont sehol semmi nyoma, hogy kitért volna.
Előállt a feladat, végig kell nézna Nárai, Ölbő és Jánosháza rk
anyakönyveit, hátha kiderül valami. És rájönni, hogy hol vezették
Ölbő és Nárai zsidó anyakönyvet, és megmaradtak-e.

Klári.

 --                    Klára Majoros
majoros at t-online.hu   majorosklara at gmail.com