[Csaladtortenet 2] anyakönyvi latin, gond

Klára Majoros majoros at t-online.hu
2020. Feb. 2., V, 16:02:09 CET

Kedves Anna, Júlia és Szabolcs!

Köszönet. Ezzel az ignatiussal nagyon nem tudtam mit kezdeni.

Egyelőre nem tudom eldönteni, hogy a véletlen szórakozik-e
velem, vagy tényleg találtam valamit.

Van énnekem egy dédapám, aki kb. 1854-ben született, a
jánosházi esküvői anyakönyvi bejegyzés szerint Örzsébeten, amire
egyszer már rákérdeztem, hogy hol mindenfelé volt. Akadt belőle
pár a Dunántúlon.
József apja Grosz Jakab, az anyja Deutch Róza.

Ölbőn tényleg élt egy Grosz család, és Jánosháza, ahol esküdött,
majd letelepedett,  30 km sincs..
Viszont a későbbiekben semmi nyoma, hogy betért volna
katolikusnak.

Klári

 --                    Klára Majoros
majoros at t-online.hu   majorosklara at gmail.com