[Csaladtortenet 2] kiolvasás segitség (1808 szám 80)

Zsuzsanna Larsson Gilice zsuzsannagilice at gmail.com
2020. Feb. 3., H, 19:05:52 CET

*Kedves Lista!*

èszrevezem a Juditha Margo meg Juditha Nagy-Ivan* persze nem *egy , mert
elöre jött még egy hely a Juditha Margo. Név valtozások nem tudom olyan
jól, de kaptam tips egy online pdf könyv a csaladnevekkel.

*Itt van egy beiras ahol megint a Gilitze/Gilicze András van meg feleség
Margo Juditha, Kelebia. *Ök a szülök. Ezek esetleg (de nem tudom pont)
felmenök akik aztán vezet déd nagyapara... A Gilitze/Gilicze András nincs
neki szuletés se esküvö ott Szabadka teruleten, még nem talaltam. esetleg
egy elhunyt beiras András de kell még keresni másik beiras példaul feleseg
Juditha mikor halt meg.

Itt van egy beirás 1808 szám 80_27 aprilis, és esetleg egy testvér akkor a
Gilicze Stefanus aki eskudött 1806 (és ö esetleg akkor lesz aztan déd
nagyapa nagyapja...esetleg)

*Gilitze Jozephus_1808_27 aprilis_szám 80 nagyon szertnék segitség
kiolvasni de amit látok hogy ugyan egy szülök mint az eskuvö 1806*
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CSTZ-QKYH?i=70&cat=2748210

Itt van van esetleg aki déd nagyapa nagyapja, evvel már kaptam seigség, de
a szulöl ezeknek a kettö Gilicze egyforma szulök tán...
Eskuvö 1806 Stefanus Gilicze meg Anna Farkass szám 327:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CSTZ-QKDV?i=18&cat=2748210

"1806 26th of Nov. honest youth Stephanus, age 20, son of *Andreas*
*Gilicze and Juditha Margo, of Kelebia, *was married to maiden Anna, age
18, daughter of Josephus Farkass and Catharina Balog, of Ludass,
witnesses Michael Majer and Joannes Balog of Ludass."

*Ugye hogy ezek a kettö esküvök a völegénynek a szülök ugyan azok
Gilitze/Gilicze András meg Margo Juditha?*

*Köszönöm !*
Zsuzsanna

*Kindest regards*
*ZSUZSANNA LARSSON GILICE*