[Csaladtortenet 2] kiolvasás segitség (1808 szám 80)

Zsuzsanna Larsson Gilice zsuzsannagilice at gmail.com
2020. Feb. 3., H, 19:37:08 CET

Bocsánat megint!

De mégis egy másik adat elvezet Juditha Nagy Iván mint anyuka (József Giliczenek, aki esküdött 1808 / 20 éves / egy születés van beírás 1788) meg plusz aztán ez a Gilicze József eskudes 1818 volt akkor 40 éves, meghalt első feleség ahogy olvasom.

Hogy van kettő Gilicze András egy időbe aporox 1800 és mint a kettő eskudve Juditha az is különös. (Kelebia esetleg Ludas)

Lehet mondani hogy Nem értem ;)
Zsuzsanna

Kindest regards
Zsuzsanna Larsson Gilice