[Csaladtortenet 2] Rejtély kulcsa esetleg valakinél? :)

Lengyel Attiláné lengyel.attilane.eva at gmail.com
2020. Feb. 4., K, 08:22:22 CET

Kedves Listatársak!

Nekem is van egy ilyen rejtélyes családom.
Libetbányán született Sincsik Mártonnak és Franyó Máriának három gyereke.
János 1885, Anna 1887, Emília 1889. Keresztszülők is azonosak. (Emília
leszármazottai ismertek.)
Több ezer anyakönyvi oldal átbogarászása után is ott tartok, hogy sem az
apa, sem az anya születésiére, házasságukra, halottijukra nem találtam.
Dacára, hogy evangélikusok, a katolikus anyakönyveket is végig néztem, a
Besztercebányai járásban.
Az apa nevét többféle változatban (Simcsik, Csincsik, stb) írhatták. Az
anyát Magyarországon is kerestem.
Van valakinek valami ötlete?
 Előre is köszönöm, üdvözlettel: Lengyelné Éva