[Csaladtortenet 2] Rejtély kulcsa esetleg valakinél? :)

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2020. Feb. 3., H, 22:53:16 CET

 T. Listatársak!

Ha esetleg valakinek ismerős az alábbi, számomra rejtélyesen felszívódott
házaspár és tudja, hogy hol, s mikor hunytak el, kérem, ne habozzon
megosztani velem!

MÁR János 1847-ben született Ete-n, 1873-ban elvette a 20 éves móri BÖCZ
Erzsébetet.
Született 3 gyermekük Etén. Ezután viszony nyomtalanul eltűntek. Több
gyermeket nem találni, Felvidéken sem. Véginéztem Ete, Kisbér és Mór
halottijait, nem találtam őket. Hungaricanan és ADT+-on nincs releváns
találat.

A három (ismert) gyermek:
1. János, *Ete, 1875 - sorsa ismeretlen;
2. József *Ete, 1877, elhunyt Kisbéren 1960-ban;
3. István 1878-ban ő 1905-ben Amerikába vándorolt - lakhelyeként Kisbér van
megadva a hajólistán - és ott halt meg)

Előre is köszönöm, ha bárki tud segíteni a házaspár halálozási adataival!

Krisztián