[Csaladtortenet 2] Potsubay családfa kutatása

Fuksz Ágnes fukszagnes at gmail.com
2020. Feb. 8., Szo, 14:25:32 CET

Kedves Tagok!

Már minden, számomra (anyagilag is) elérhető kutatási helyre előfizettem,
így elég széles adatbázisban kutakodom.

Nagyon szépen haladtam, de három fiút nem találok a dédapám gyermekei közül!
*Dédapám: Potsubay János - *
https://www.familysearch.org/tree/person/details/GQZ8-GRK

*Dédanyám: Murár Ilona - *
https://www.familysearch.org/tree/person/details/GST9-LFR

A három fiú neve, akiket sehol sem találok: *Nándor, Sámuel, Ernő*

A dédanyám 1925-ben meghalt, de az őskereső csak 1919. decemberig engedi az
anyagokat kutatni, addig mindenkinek megtaláltam a keresztlevelét. Korban
az utolsó ismert fiú (1917.) születése után a legvalószínűbb a születésük.
Van egy családi kép, ahol jól látszik, hogy nincs nagy korkülönbség a
gyerekek között.

Az adott időszakban Budapest VII. kerület, Várna utca 4. szám alatt laktak.
A polgári anyakönyveket is végig néztem (a filmeket is!), de semmi!

Már mindent megpróbáltam, de nincs több ötletem!

Van valakinek valami segítő gondolata arra vonatkozóan, hogy miként
lelhetném meg őket?

Előre is köszönöm ha valaki válaszol!
Szép napot!