[Csaladtortenet 2] Familysearch help

Dr. Zana János jzana9941 at gmail.com
2020. Feb. 8., Szo, 15:45:36 CET

https://www.familysearch.org/search/linker?pal=/ark:/61903/1:1:KST1-Z4G&id=LR6Q-NRM

Ezt sajnos én kevertem össze, és most szeretném kibogozni. Csepcsányi
Katalinnak ugyanis a fiát és a férjét ugyanúgy hívták. Sejtem, el
kellene kezdeni törölni a kapcsolatokat, és aztán előlről kezdeni.
Egyrészt félek, hogy nehéz lesz újra megkeresni. Másrészt, ha törlök egy
kapcsolatot, és újra megcsinálom, akkor megjelenik nekem két Csepcsányi
Katalin, és nem tudom majd megállapítani, hogy melyik az igazi. Ott
akadtam el, hogy Julianna Aplollóniának MELYIK Johannes az édesapja.
Sajnos, a házassági bejegyzést nem találom.

https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:KH31-BFJ

Itt látszik a férj és a gyermek. Hogy kezdjek hozzá?  Üdv, János

--
Kutatott családnevek: Zana, Mauthner, Bractl, Békési, Unghváry, Ungvári, Márki-Zay, Kása