[Csaladtortenet 2] Kiolvasás segiség

Zsuzsanna Larsson Gilice zsuzsannagilice at gmail.com
2020. Feb. 9., V, 17:00:24 CET

Köszönöm segítség!

Egy lépés előre kettő hátra.

Az a Petronilla Paska meg Házi István nem tudom össze e passzol akit keresem.

Déd nagymama apuka ága de az anyukának volt egy Házi Katalin. Szülők Házi István és Ursula Paska. Gondolom esetleg Paska Petronilla kellene lenni anyuka. Találtam ikrek születtek 1841 pont az a kettő keresztnév és Paska volt apuka de Tarka Maria anyuka.

Adamtsik meg Tarka ?! Azok nem “név változás” nem úgy néz ki...

Nem fojtatom, nagyon hosszú e-mail lesz. Nem sikerül effektív íras magyarul nekem.

Valaki írta ott Csantaver volt valami majorsag (mansion) nagy ház meg föld, esetleg oda vittek Szabadkáról dolgozni.  Jó tudni mivel nem
Ismerem területet.

Köszönöm nagyon !
Zsuzsanna

Kindest regards