[Csaladtortenet 2] halotti anyakönyvi kivonat

Lengyel, Jánosné kompolthy47 at gmail.com
2020. Feb. 16., V, 12:23:32 CET

Ebben az esetben már az elhalálozás kerülete meg van, gondolom, igazolni
kell a rokonságot az anyakönyvi kivonat kikéréséhez. A nyugdíj
kiegészítéshez azonban azt is kell majd igazolni, hogy a halál illetve
az azt megelőző betegség összefügg-e a munkatáborban töltött idővel. Ez
a második lépcső, és - amennyit erről hallottam - nem igazán egyszerű,
sőt, kifejezetten szubjektív az eljárás, hivatalfüggő.
Üdv, L.Gabi