[Csaladtortenet 2] halotti anyakönyvi kivonat

Zsuzsa Papes papeszsuzsa at gmail.com
2020. Feb. 16., V, 14:40:05 CET

"nem igazán egyszerű,
sőt, kifejezetten szubjektív az eljárás, hivatalfüggő"

Ez ígyvan! A hadigyámolt ellátásról beszélünk.Budapest  egyik kerületében
azt mondták,hogy aki onnan
visszatért,maradandó fizikai és lelki károsodást szenvedett,igy jár az
ellátás.
Ahol én adtam be a kérelmet,eleve el sem akarták fogadni,és végül
elutasitották.Itt csak annak jár,
aki láb vagy kéz nélkül,vakon vagy nyomorékon tért haza,és papirja van
róla.A későbbi kórházi zárójelentés,amiben le volt írva,
hogy malária,vérhas,több évtizedes állandó izületi probléma.stb,ezek nem
mérvadóak.És akkor még valóban
nem beszéltünk a leki teherről,ami a családot is sulytotta..
Valahol nem régen olvastam,hogy emiatt a szubjektiv megitélés miatt,valamit
szigoritottak,egységesitettek.
Szóval a halotti anyakönyvi kivonat megszerzése egy dolog, az kell ,ha már
nem élő személyről van szó.
Bizonyítani,hogy a borzalmak miatt halt meg.............ez a nehezebb
kérdés.Túl nagy reményeket ne fűzz
hozzá,de meg lehet próbálni.

Üdv:
Zsuzsa