[Csaladtortenet 2] furcsa csalad, segitseget kerek

Szigetiné Ili zekany at gmail.com
2020. Feb. 17., H, 13:27:37 CET

Kedves Magdi!
Mind a két gyereknél az utolsó előtti oszlopba az van írva, hogy az apa
elismeri magáénak a gyereket. Ezt a születés bejelentésénél tette. Az írás
stílusa alapján az az anyakönyvvezető írta. A megjegyzés rovatban Rózánál a
törvényesítés időpontja és a halál időpontja van írva. Józsefnél a
megjegyzésben a törvényesítés időpontja és a szülök házasságkötése van
beírva.
Nem volt annyira ritka az ilyen eset.
Üdv: Ili

Magdolna Nagy <zsoofii at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. febr. 17., H,