[Csaladtortenet 2] furcsa csalad, segitseget kerek

familypali at t-online.hu familypali at t-online.hu
2020. Feb. 17., H, 15:15:52 CET

Kedves Magdolna! Bár nem volt általános, de többször találkoztam a házasság
előtti gyermekszületéssel és annak házassággal történt hitelesítésével.
Lehet  e témában fantáziálni, de az adott korban a házasság tette a
gyermeket hitelessé. / Mit viselt el az a gyermek aki ebben a folyamatban
lemaradt.!/.  Üdcv.: Páli Pista